.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقایان مایلی کهن را برکنار کردند

در حالی که علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال انتشار بیانیه شماره دو محمد مایلی کهن از این بیانیه به عنوان استعفا برداشت و با آن موافقت کرد، اما مایلی کهن استعفا نداده است و مسئولان فدراسیون استنباط اشتباهی از آن داشته اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، نادرفریاد شیران که سالهاست در کنار محمد مایلی کهن فعالیت می کند و نزدیکترین فرد به او محسوب می شود ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه مایلی کهن استعفا نکرده است افزود: متاسفانه آقایان از بیانیه دوم آقای مایلی کهن برداشت اشتباهی داشته اند و تصور کرده اند ایشان استعفا کرده است.

فریادشیران با بیان اینکه این بیانیه به هیچ عنوان به معنی استعفا نیست خاطر نشان کرد: آقای مایلی کهن به هیچ عنوان استعفا نداده است و آقایانی که به دنبال برکناری ایشان بودند اعلام کردند با استعفای مایلی کهن موافقت کرده اند.

وی ادامه داد: اگر فردی متن استعفای مایلی کهن را بیاورد حاضرم 10 میلیون تومان به وی پاداش بدهم. متاسفانه آنهایی که دنبال گزینه های خودشان هستند این بحث را مطرح کرده اند و در حالی که استعفایی مطرح نشده است، از یک بیانیه تعبیر استعفا کرده اند.

فریادشیران ادامه داد: برخی دلالان و افرادی که سود خود را در فوتبال می بینند از خدایشان بود که از یک بیانیه ساده به نفع خود استفاده کنند. حالا می توانند بروند مربی مد نظر خودشان را بیاورند و فوتبال را کاملا پاک نگه دارن


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.389 seconds.